miercuri, 24 octombrie 2007

Se apropie ziua Balului Bobocilor

Se pare ca se apropipe si acea "magnifica" noapte in care fetele isi vor etala hainutzele de ultima ora( sau imprumutate unele de la altele >:) ), papucii cu tocuri monstroase ,ghearele de 3 m caracteristice, maghiajul de vrajitoarea mult prea exagerat pt eveniment.Dar ma rog....ele sustin ca asa se simt bine si ce mai poti comenta?Nimic!Daca ele asa vor......Oricum cea mai hilara discutie care am auzit-o legata de acest"eveniment" a fost intre 2 fete din liceu.Ceva de genul :
"Vai, draga, mi-a venit si nu mai pot purta colantii aia care aveam de gand sa-i port cu bluza aia.Si se potriveau asa de bine!Erau aceeasi culoare si ma si laudasem ca asa voi veni imbracata.Plus ca va veni si x-ulescu din clasa cutarescu!!!Cred ca dau in depresie iar baietii sigur sunt nishte porci" .
Deci ......n-am cuvinte. 1. De ce da vina pe baieti din cauza situatiei ei( stiti voi vorba "sa moara si capra vecinului" sau ceva de genul) si 2. Cah cah! de tot nu asa.Cum naiba sa te imbraci in colanti doar cu o bluza cand afara lumea e cu geaca de iarna.Anyway sa zicem ca ar veni cu taxiul dar totusi.....cah cah.Dar deh....se poarta asa ca ciocul mic ;)).
Tot in aceasta "minunata"seara si baietii isi vor etala ultimele tzoale luate de la nu stiu ce firme ffff"originale" (gen Nike sau Puma care le vor purta pe urma tot anul scolar sau cel putin pana'n primavara ), dar si smecheriile deja mult prea uzate, gen: smecherul inabordabil care sta intr-un loc strategic sa-l vada toata lumea, cel care se da la toate fetele si nu agata nici una(oare de ce >:) ) sau cel care e fffffffff prietenos care iti da orice vrei pt ca deh dintr-o data sunteti prieteni, ca sa vezi minune.
De asemenea, cica au angajat 2 DJ fffff tari frate(mdah nishte minimalisti sau cluberi dupa care eu nu ma dau in vand deloc dar care oricum sunt mult mai buni decat renumitii "3 Studenti Repetenti" cum am avut parte anul trecut pe cand eram si eu boboaca), iar intrarea este 20 de ron , toata actiunea desfasurandu-se intr-un club......nu foarte......Nu foarte si atat.Nu e nici de fitze ca sa zici ca deh macar se simt si cluberii bine dar nici nu are specificul Venomului sau a Xs-ului sau a Bartenders-ului etc etc etc din vremurile bune.E ceva asa ambiguu.
O sa mai scriu despre acest remarcabil eveniment cand o sa mai am informatii

Un comentariu:

Cosmin Motisan spunea...

Puapushicoooo...
Bravo. Ai luat de pe blogu lu Lori Bala chestia cu istoria mishcarii underground. Fain. Dar nu a fost chiar asa. Sau mai bine zis ... ce bine ar fi sa-i cunosti pe cei despre care ai scris .... cine e nNexantes, Mashi, Tzava, Ariciu, de ce are nevoie Malonyai de gradene plutitoare si ce s-a intamplat cu Ceaushoglu ... ca sa sti si tu cum a fost ... Cum a fugit Lipan cu banii de cotizatie sau cum am stat eu (motisan) cu nexantes pana la sfarsitul sedintei judecatoriei timisoara ca sa primim sentinta de infiintare a Miscarii in original ... Cum se dadeau discurile pe sub mana si doar cu pile ... cum se batea nexantes cu jidovu ... ca erau amandoi profi de istorie ... chestii grele ... punkisti batrani
da-mi un semn pe jurasictm@yahoo.com si iti mai povestesc